Projektový management
|
|
Projektový management je komplexní řešení na řízení, koordinaci a kontrolu všech zúčastněných subjektů projektu a to již od fáze přípravy, přes realizaci až po uvedení projektu do provozu. Cílem je zejména koordinace architekta, projektanta, dotčených orgánů státní správy, generálního zhotovitele, technického dozoru a dalších účastníků projektu v souladu s udržením rozsahu, kvality, nákladů i termínů.
» Příprava a řízení projektové dokumentace: » stanovení parametrů a cílů projektu, příprava a řízení projektové dokumentace » analýza prostředí a faktorů ovlivňujících projekt jak negativně tak pozitivně » zajištění, řízení a kontrola projektové přípravy stavby pro územní rozhodnutí a stavební povolení » příprava dokumentace pro výběr zhotovitele » zajištění, řízení a kontrola projektové přípravy provedení stavby
» Organizace a zajištění výběrových řízení - tendr management: » výběrové řízení na zhotovitele projektové dokumentace » podlimitní nebo nadlimitní veřejné zakázky zadávané v otevřeném zadávacím řízení, » organizace a zajištění výběrového řízení zhotovitele stavby, stavebních prací
» Řízení a kontrola nákladů projektu - cenový management: » koordinace zpracování cenových kalkulací projektu v průběhu vypracování projektové dokumentace pro vydání územního rozhodnutí » koordinace zpracování cenových kalkulací pro tendrové a stavební dokumentace, pro výběr zhotovitele projektu » kontrola rozpočtu » spoluvytváření optimalizovaných projekčních řešení » identifikace rizikových položek rozpočtu a návrh na snížení nákladů » v průběhu realizace projektu revize rozpočtu generálního zhotovitele stavby » průběžná kontrola nákladů stavby dle dílčích projektů, reporting nákladů a prostavěnosti » kontrola podkladů pro fakturaci, dodržení podmínek fakturace, sledování provedených a fakturovaných prací s položkovými rozpočty » kontrola plnění podmínek a termínů |
|