Stavební management
|
|
Při realizaci stavebního projektu jde o úzkou spolupráci stavitelů, ekonomů, projektantů, rozpočtářů, elektrikářů a mnoho dalších odborníků, přičemž každý z nich využívá terminologii svého oboru. Domluvit se a někdy i jen porozumět takové terminologii může způsobit problémy při realizaci stavby. Stavební management je komplexní služba klientovi, která zahrnuje řízení, koordinaci, kontrolu a reporting všech zúčastněných na projektu během jeho realizace.
|
|
» Dílčí stavební procesy a výběrová řízení » řízení zpracování projektové dokumentace » rozdělení projektu na dílčí dodávky stavebních a technologických částí » organizace a zajištění výběrových řízení dílčích procesů, příprava smluvních dokumentace pro investora » komplexní řízení dílčích projektů a jejich kontrola » stanovení celkového harmonogramu výstavby » organizace předávání a přejímání dokumentace |
|
» Rizika projektu »analýza stávajícího skutečného stavu » analýza realizace projektu » zpracování seznamu rizik projektu a návrhy na jejich eliminaci » návrhy na efektivní řízení a financování projektu |
|
» Kontrola » zpracování a sledování řídícího harmonogramu » organizace kontrolních dnů » nezávislá externí kontrola realizace projektu » kontrola smluv, projektové dokumentace, předávacích protokolů » kontrola podkladů pro fakturaci, dodržení podmínek fakturace, sledování provedených a fakturovaných prací » reporting nákladů, kontrola dodržování celkového rozpočtu |
|
» Dokončení projektu » vypracování seznamu dokladové části dokumentace ke kolaudaci a k užívání klienta a jejich kontrola » finální kontrola projektu » zpracování seznamu závad a návrhů na jejich odstranění » dokončení projektu ve stanoveném čase, nákladech a v požadované kvalitě |